Csatlakozz hozzánk Front office munkatárs pozícióba!

Az ArrivaBus Kft. egy német tulajdonú, 14 országban személyszállítási szolgáltatásokat nyújtó vállalatcsoport tagja, a hazai autóbuszos piac meghatározó szereplője. A 20 éves múlttal rendelkező társaságunk több, mint 1300 alkalmazottat foglalkoztat a stabil piaci hátteret biztosító tömegközlekedési szektorban.


Rád váró feladatok

  • Személyes kapcsolattartás az autóbuszvezető munkavállalókkal,
  • Új belépő munkavállalók munkaeszközökkel való felszerelése, belépő nyilvántartások vezetése,
  • Kilépő munkavállalók munkaeszközeinek visszavétele, igazolások, elszámolások elkészítése,
  • Munkaeszközök átadása (mobiltelefon, munkaruha, jegykészlet, stb.),
  • Munkavégzéshez szükséges dokumentumok havi ellenőrzése (jogosítvány, GKI, PÁV, stb.),
  • ForTe rendszer frissítése, adatokkal való feltöltése,
  • Munkába járási költségtérítések ügyintézése,
  • Bérszámfejtési részfeladatok előkészítése,
  • Kimutatások, statisztikák készítése.

Amit Tőled várunk

  • Középfokú végzettség (érettségi),
  • Jó kommunikációs készség,
  • Monotonitástűrés,
  • Rugalmasság,
  • Haladó szintű Ms Office ismeret,
  • Minimum 1-2 év ügyfélkapcsolati, adminisztratív területen szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű szerződés,
  • Versenyképes fizetés és juttatások,
  • Szakmai fejlődés támogatása,
  • Fiatalos, lendületes csapat
  • Válságtűrő gazdasági ágazat.

Szükséges tapasztalat:

Minimum 1-2 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

1211 Budapest, Szállító utca 6.



Jelentkezés módja:

Jelentkezésed során kérjük küldd el nekünk magyar nyelvű, szakmai önéletrajzod a felvetel@arrivabus.hu e-mail címre.