Csatlakozz hozzánk Front office munkatárs pozícióba!
Az ArrivaBus Kft. egy német tulajdonú, 14 országban személyszállítási szolgáltatásokat nyújtó vállalatcsoport tagja, a hazai autóbuszos piac meghatározó szereplője. A 20 éves múlttal rendelkező társaságunk több, mint 1300 alkalmazottat foglalkoztat a stabil piaci hátteret biztosító tömegközlekedési szektorban.
Rád váró feladatok
- Személyes kapcsolattartás az autóbuszvezető munkavállalókkal,
- Új belépő munkavállalók munkaeszközökkel való felszerelése, belépő nyilvántartások vezetése,
- Kilépő munkavállalók munkaeszközeinek visszavétele, igazolások, elszámolások elkészítése,
- Munkaeszközök átadása (mobiltelefon, munkaruha, jegykészlet, stb.),
- Munkavégzéshez szükséges dokumentumok havi ellenőrzése (jogosítvány, GKI, PÁV, stb.),
- ForTe rendszer frissítése, adatokkal való feltöltése,
- Munkába járási költségtérítések ügyintézése,
- Bérszámfejtési részfeladatok előkészítése,
- Kimutatások, statisztikák készítése.
Amit Tőled várunk
- Középfokú végzettség (érettségi),
- Jó kommunikációs készség,
- Monotonitástűrés,
- Rugalmasság,
- Haladó szintű Ms Office ismeret,
- Minimum 1-2 év ügyfélkapcsolati, adminisztratív területen szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk
- Határozatlan idejű szerződés,
- Versenyképes fizetés és juttatások,
- Szakmai fejlődés támogatása,
- Fiatalos, lendületes csapat
- Válságtűrő gazdasági ágazat.
Szükséges tapasztalat:
Minimum 1-2 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Szükséges nyelvtudás:
Nem igényel nyelvtudástMunkavégzés helye:
1211 Budapest, Szállító utca 6.
Jelentkezés módja:
Jelentkezésed során kérjük küldd el nekünk magyar nyelvű, szakmai önéletrajzod a felvetel@arrivabus.hu e-mail címre.